ESCADA MIAMI BLOSSOM

Pozdrav drage moje!

U ovom postu pripremila sam za vas nešto mirisno, nešto ljetno i nešto voćno. Pogađate o ćemu je riječ? Escada se pobrinula da nam ljeto 2019. bude mirisno i nezaboravno, te je na tržište izbacila novu limitiranu toaletnu vodu koja se zove “Miami Blossom”. Notino mi je poslao mirisnu pošiljku koja je već donijela ljeto u moj dom. 

escada_toilette_notino_hr.jpg

Escada Miami Blossom toaletna voda stigla je u prekrasnoj ukrasnoj kutijici baš kao pravi poklon. Ukrasna kutija je baby roze boje i na sebi ima dizajnirana malena srčeka. Ipak ono što dolazi do izražaja je velika svilena roza mašnica koja je bila tako profesionalno i rekla bih “tvornički” zavezana tako da mi ju je bilo žao odvezati jer sam znala da ju ja osobno više neću moći tako lijepo zavezati. Kutijica se lako otvara, a unutra je napunjena sa crnim ukrasnim papirićima tako da efekt iznenađenja bude veći. Ova je ukrasna vrećica idealna kao poklon za Majčin dan, te baš kao i za neku drugu prigodu. 

ukrasna_kutija_notino_hr.jpg

Unutar kutijice među crnim papirićima nalazila se Escada nova toaletna voda. Toliko sam je čekala isprobati da vam to ne mogu opisati. Ljubitelj sam Escada limitiranih toaletnih voda, a u svojoj kolekciji imam još dva Escada mirisa- Sorbetto Rosso i Taj Sunset. 

gift_box_notino_hr.jpg

Odlična stvar je da na Notino stranici za svoje proizvode možete izabrati poklon pakiranje  što znači da će vaši proizvodi biti spremljeni u ukrasnu kutijicu ( šest dostupnih boja). Dragoj osobi ćete prirediti pravo iznenađenje i divno zapakiran poklon s puno ljubavi i pažnje. Proizvodi su u ukrasnim kutijicama dobro zaštićeni i zbog tih ukrasnih papirića stoje na mjestu tako da se ne mogu micati tokom dostavljanja. 

escada_miami_blossom_notino_hr.jpg

Toaletna voda ESCADA MIAMI BLOSSOM dolazi u veselo oslikanoj kartonskoj kutijici na kojoj dominira žena u ljetnom izdanju koja se nalazi u Miamiju tik do bazena. Što bih dala da i ja oko sebe imam takvo okruženje! S druge strane kutijice nastavljaju se slike, te možemo vidjeti da se u zdjeli nalazi voće (ananas, limun, naranča) koje je vjerojatno među sastojcima same toaletne vode. Uz voće na slici se nalaze i cvjetovi tiare. Hmmm, ovo bi mogla biti neka zanimljiva kombinacija! 

Bočica toaletne vode ima ombre efekt- pola bočice tj. gornji dio je narančaste boje, dok je drugi donji dio tamno roze boje (boja fuksije). Zbog te kombinacije boja, bočica izgleda kao čaša u kojoj se nalazi ljetni koktel. Na sredini bočice kod naziva toaletne vode nacrtan je ananas s dva tiarina cvjeta. 

Toaletna voda je na bazi sandalovine, a u uz sandalovinu pod bazom nalaze se i ambroksan i mošus. Od ostalih sastojaka tu su: borovnica, lubenica, naranča, ananas, cvijet tiare, jasmin i tuberoza. 

Stavila sam ovu toaletnu vodu na sebe u 12h i držala mi je do 22h što znači da je na mojoj koži trajala punih 10 sati. Nevjerojatno skroz s obzirom da je riječ o toaletnoj vodi. Kod ove toaletne vode najviše sam osjetila miris ananasa koji je ujedno i dominantan. Sandalovina čini miris kremastim i puderastim, dok mošus čini isti dugotrajnijim. Cvjetovi Tiare daju egzotičnost i senzualnost. Ovdje se radi o slatkastoj toaletnoj vodi gdje više prevladavaju voćne nego li cvijetne note. To je tipičan ljetni miris koji osvježava, budi sva osjetila i poziva na radost. Oduševljena sam s mirisom koji je već kod mene izazvao ljeto i stavio mi osmijeh na lice. Svaka je Escadina limitirana ljetna toaletna voda slatkasta i sočna upravo zbog toga što je i namijenjena za korištenje tokom vrućih ljetnih mjeseci. 


VAŽNO: Ovaj tjedan je 15 % popusta na make-up, kozmetiku za kosu i njegu lica na Notino stranici, a kod je hrsale15

PR PROIZVOD*

Da li ste već isprobali novu Escada Miami Blossom toaletnu vodu?