Benecos-prirodni set sjenila za oči Quattro smokey eyes

Pozdrav svima 🙂

Obožavam sjenila za oči, a posebno volim tamnije nijanse s kojima mogu raditi smokey eyes lookove. Kad idem negdje obavezno napravim smokey eyes i mogu priznati kako sam se već navikla na takav izgled. Od online trgovina Ecco Verde dobila sam ovu Benecos Quattro paletu sjenila za oči -Smokey eyes. 

Paletica ima sadržaj 8g, a u njoj se dobiju četiri boje. Dobila sam nijanse idealne za napraviti smokey eyes, a koje pružaju bezbroj kombinacija. U ponudi od Benecos Quattro paleti postoji i paleta naziva: Beautiful Eyes, te Coffee & Cream. 

 

wp-1487322532301.png

Benecos prirodni set sjenila za oči- Quattro smokey eyes

Cijena Benecos palete iznosi € 5,19, što je  oko 38 HRK. Ambalaža palete je prozirna što je odlično jer omogućava preglednost, pa i lakše snalaženje među hrpom paleti. Volim palete čije se nijanse vide kroz poklopac jer mi je tako lakše pronaći željenu nijansu. Poklopac palete je čvrst i lako se otvara. 

wp-1487322513296.png

wp-1487413695397.png

Boje se ne truse i lako se nanose. Prva nijansa je sivkasta i primijetila sam lagani shimmer u njoj. Dosta je svijetla i nanosila sam je na unutrašnji kut oka. Druga nijansa ima također lagani shimmer, a tu sam nijansu nanosila lagano po površini treće nijanse na samome kraju stvaranja smokey eyes look-a kako bi se dobio završni sjaj. Treća nijansa nema shimmer tj. to je mat nijansa tamnije sive boje. Nju sam koristila duž cijelog kapka kako bi stvorila bazu. Četvrta nijansa, ona najtamnija, crne je boje i ima decentni shimmer. Tu sam nijansu stavljala na polovicu kapka ( gledano od vanjske strane kapka), te sam treću i tu četvrtu nijansu na sredini izblendala kako prijelaz ne bi bio vidljiv.  Prvu najsvjetliju nijansu sam stavljala i na područje odmah ispod obrva. Sviđa mi se jako što se sjenila ne truse na pregibima kapaka. 

wp-1487415458009.png

wp-image-2092733525jpg.jpg

 

Kao što vidite na posljednjoj slici se kod prve i druge nijanse (vidi predzadnju sliku s brojevima) jako uočava shimmer. Te su nijanse odlične za nanošenje u unutrašnji kut oka. Zadnja crna i najtamnija nijansa ima decentni shimmer, no nisam ga mogla uloviti da ga vidite na slici. 

Zadovoljna sam s izborom nijansi kao i njihovom kvalitetom. Nijanse se daju nadograđivati i bez problema se blendaju. Ispod sjenila stavljala sam tekuću bazu kako bi produžila trajanje šminke. No, i ako ne stavite bazu sjenilo će biti postojano i neće se trusiti s kapka. 

Ecco Verde online trgovina

 

PR PROIZVOD* 

Da li ste koristile koju Benecos Quattro paleticu? Koji su vaši dojmovi? 

 

 

 

 

Komentiraj